Kukkamaa
torstai 25. lokakuuta 2012
Lakkakakku
Pitkästä aikaa täällä... Jospa nyt kun syysillat pimenevät, tulisi postailtua ahkerammin. Lakkakakkua tein sukulaisten syntymäpäiville.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)