Ekoauto
Herra Hulivilin 2-vuotissynttäreillä oli teemana - yllätys yllätys - autot. Tämä auto on kyllä ollut jo jonkin aikaa pois käytöstä :) Ja on varsin vähäpäästöinenkin. Voileipäkakun menekki on meidän porukassa melko hyvä, vaikka kuinka ison kakun tekisi niin sitä ei yleensä jää kovin paljoa jäljelle. Tämän kakun idea ja ohje on Ullan unelma -blogista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti