tiistai 29. tammikuuta 2013

Siilikakku Me&I-kutsuille

Ystäväni synttäreiltä jäi toinen kinuski-puolukkakakku jäljelle jonka pakastin. Liivatteella hyydytetyn juustokakun voi todistetusti pakastaa, puolukkakiille kyllä vähän kärsi mutta täyte ei mennyt miksikään. Päälle muotoilin marsipaanista siilin viime syksyn Meandi-mallistoon sopien.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti