torstai 24. tammikuuta 2013

Suklaakakku erilaisin koristein

On kiva kokeilla välillä tehdä erilaisia koristeita suklaasta. Noita tummasuklaakolmioita tehdessä lämpötila oli se kriittinen piste: ensin piti jähmettää sulatettua suklaata leivinpaperin päällä sen verran että sen sai leikattua muotoon mutta että suklaapaperin sai vielä taivutettua kaarevaksi ilman että kuviot särkyivät. Muutama kuitenkin onnistui. Valkosuklaarullat saa kätevästi tehtyä juustohöylällä, siinäkin suklaan täytyy olla kylmää mutta ei liian kovaa että saa tehtyä isoja rullia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti