tiistai 11. syyskuuta 2012

40-v-kortti

Välillä pois mukavuusalueelta... eli pastelleista :) Tämän kortin tein tutuille synttärikortiksi. Graphic 45:n papereista saa vaikka mitä kivaa vintage-henkistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti