Kukkamaa
tiistai 11. syyskuuta 2012
40-v-kortti
Välillä pois mukavuusalueelta... eli pastelleista :) Tämän kortin tein tutuille synttärikortiksi. Graphic 45:n papereista saa vaikka mitä kivaa vintage-henkistä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti