tiistai 18. syyskuuta 2012

Mango-juustokakku

YO-juhlista mango-juustokakku. Itse asiassa en enää edes muista oliko tämä juuri mangoa mutta mitä muutakaan se voisi olla? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti