tiistai 18. syyskuuta 2012

Vadelmainen juustokakku

Lempparivuoalla tehty vadelmajuustokakku, edelleenkään en ole ihan varma tästä mutta enköhän tuon perinteisen kakun ole tehnyt. Hmmm, olisikohan sittenkin pitänyt aloittaa tämä blogin kirjoittaminen vähän aikaisemmin... Tai jättää jokunen kakku laittamatta... noo ei kai tässä nyt niin tarkkoja aina tarvitse ollakaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti