Magnolian tonttuleimasin on ehdottomasti yksi suosikeistani joululeimasinten joukossa. Joka joulu tonttutyttö pääsee seikkailemaan uusiin paikkoihin. Nyt viikonloppuna heräsin myös siihen että joulu on oikeasti jo lähellä! Jipii! Nyt saa kotonakin ruveta tekemään tonttujuttuja ihan joka päivä että tulee valmista. Tämän tonttukortin tein kyllä hyvissä ajoin jo marraskuun alussa, kun meillä vietettiin joulunavajaisia korttitalkoiden merkeissä. Saapa nähdä mihin tämä tonttu kotiutuu!
tiistai 10. joulukuuta 2013
Joulukalenterin 10. luukku: Tonttujuttuja
Magnolian tonttuleimasin on ehdottomasti yksi suosikeistani joululeimasinten joukossa. Joka joulu tonttutyttö pääsee seikkailemaan uusiin paikkoihin. Nyt viikonloppuna heräsin myös siihen että joulu on oikeasti jo lähellä! Jipii! Nyt saa kotonakin ruveta tekemään tonttujuttuja ihan joka päivä että tulee valmista. Tämän tonttukortin tein kyllä hyvissä ajoin jo marraskuun alussa, kun meillä vietettiin joulunavajaisia korttitalkoiden merkeissä. Saapa nähdä mihin tämä tonttu kotiutuu!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti