keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Joulukalenterin 18. luukku: Lumihiutale vol. 2



Löytyipäs vielä joulukoristelaatikosta kaksi juttua joita ei ole vielä täällä. Enkä ollut ottanut niistä edes valokuvaa. Tässä niistä toinen, lumihiutale huovasta, koristeena helmiä. Koristelimme kuusen eilen, mikä ihana tuoksu! Joka vuosi sitä on niin ihana katsella ja iltaisin on niin tunnelmallista kun kynttilät on sytytetty. Ihana joulun aika!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti