Kolmannen luukun takaa palataan syksyyn Metsäsynttäreille. Herra Hulivilin 4-vuotissynttäreitä juhlittiin metsäteemalla. Tässä tarjoiluja, olkaapa hyvät :)
 |
| Sammakot ja kurpitsat syysmetsässä. |
 |
Tein macaronseja ensimmäistä kertaa, hyvin onnistuivat
kun vaan muisti tarkkaan punnita aineet ja siivilöidä mantelijauheen. |
|
|
Porkkanamuffinsit, kuorrutus ei oikein pysynyt kuosissa
mutta hyviä olivat :) Neiti Nuppusen kanssa
väkerrettiin porkkanat muffareiden päälle. |
 |
| Suolainen parmesankakku Kinuskikissan ohjeella - helppo ja hyvä! |
 |
| Suklaakurpitsat CandyMeltsiä, kurpitsamuotit Confetista. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti