tiistai 3. joulukuuta 2013

Joulukalenterin 3. luukku: Metsäsynttärit


Kolmannen luukun takaa palataan syksyyn Metsäsynttäreille. Herra Hulivilin 4-vuotissynttäreitä juhlittiin metsäteemalla. Tässä tarjoiluja, olkaapa hyvät :)



Sammakot ja kurpitsat syysmetsässä.

Tein macaronseja ensimmäistä kertaa, hyvin onnistuivat
kun vaan muisti tarkkaan punnita aineet ja siivilöidä mantelijauheen.

Porkkanamuffinsit, kuorrutus ei oikein pysynyt kuosissa
mutta hyviä olivat :) Neiti Nuppusen kanssa
väkerrettiin porkkanat muffareiden päälle.

Suolainen parmesankakku Kinuskikissan ohjeella - helppo ja hyvä!

Suklaakurpitsat CandyMeltsiä, kurpitsamuotit Confetista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti