maanantai 2. joulukuuta 2013

Joulukalenterin 2. luukku: Sydänjoulukortti

Nämä pussukat ovat lasten joulukalenteri tänä vuonna ja innolla he niitä joka aamu aukovatkin. Heille siis löytyy näistä ihan muuta kuin mitä tässä blogissa joulukalenterin luukuista paljastuu ;)


Viime vuonna lähetin ystäville muunmuassa tällaisia joulukortteja. Sydän on tehty ekohuovasta BigShotin sydänstanssilla. Teksti on leimattu StempelKellerin leimasimella.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti