maanantai 16. joulukuuta 2013

Joulukalenterin 16. luukku: Yksinkertainen kukkakortti


Tämmöinen kukkakortti on tullut joskus tehtyä. Korttipohja, kuviopaperi, muutama kukka ja nauhaa, siinäpä ne hyvän kortin ainekset ovatkin :) Näitä vaihtelemalla ovat syntyneet monet monituiset kortit. Nyt on eräs aikakausi päätöksessään, nimittäin olen postannut tällä erää kaikki entiset tekeleet. Nyt siis uutta luomaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti