
Tämmöinen kukkakortti on tullut joskus tehtyä. Korttipohja, kuviopaperi, muutama kukka ja nauhaa, siinäpä ne hyvän kortin ainekset ovatkin :) Näitä vaihtelemalla ovat syntyneet monet monituiset kortit. Nyt on eräs aikakausi päätöksessään, nimittäin olen postannut tällä erää kaikki entiset tekeleet. Nyt siis uutta luomaan!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti