Neiti Nuppusen 8-v-synttäreitä vietettiin kuukausi sitten. Teemaa mietittiin pitkään ja hartaasti ja lopulta noin viikko ennen synttäreitä hän keksi että pidetään Vanhanaikaissynttärit. Ihan loistava idea! No aikaa ei liiemmälti enää ollut kovin suureelliseen rekvisiittaan - eivätkä vanhan ajan juhlat niitä kyllä kaipaakaan - mutta kaikkea pientä kivaa keksittiin ja leipomuksia mietittiin vanhan ajan tyyliin. Mitä ajanjaksoa "vanha aika" tarkoittikaan, ei minulle selvinnyt missään vaiheessa ihan täysin ja loppujen lopuksi meidän juhlissa olikin sitten juttuja 1800-luvulta vuosituhannen vaihteeseen. No Neidille yhtä kaikki vanhaa aikaa :D
| Valkosuklaajuustokakku - HYYDYTETTYNÄ! Tämä oli ainoa ehdoton toive :) Resepti Yhteishyvän sivuilta. |
| Puolukka-kinuskiminimuffinit Resepti Kinuskikissan, hieman mukailtuna. |
| Mokkapaloja samalla reseptillä jo vuodesta 1990 :) Todellista vanhaa aikaa! |
| Popparit tällä kertaa tötteröissä. |
| Ihanan liitutaulun olen saanut Neiti Nuppuselta äitienpäivälahjaksi, omin kätösin tehty <3 |

Ja kaikki oli namskis namskis hyvää!
VastaaPoistaMari